Descriere
Dacă doriți să automatizați și să optimizați procesul de lucru, vă putem ajuta prin integrarea sistemului MiniCRM pe site-ul dumneavoastră, astfel încât să gestionați relația cu clienții mai eficient.
Această integrare permite transferul datelor de pe site direct în crm, gestionarea bazei de date a clienților devenind mai simplă, deoarece toate informațiile despre clienți, oferte, comenzi,etc…sunt centralizate în același loc.
Printre avantajele oferite de MiniCRM se numără:
- Generarea automată a proformelor imediat după solicitarea serviciilor, urmată de monitorizarea plății și generarea automată a contractului și a facturii fiscale, care sunt apoi trimise către clienți.
- Descărcarea facturilor din MiniCRM pentru contabilitate.
- Trimiterea de notificări către clienți.
- Trimirere remindere de plata
- Crearea și programarea de e-mailuri pentru expediere.
Implementarea MiniCRM poate fi personalizată conform specificului site-ului dumneavoastră și poate fi conectată la alte aplicații pe care le utilizați.
Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.