Cum începem o colaborare?
Cum începem o colaborare?
1. O discuție telefonică
Totul începe cu o discuție telefonică legată de serviciile dorite cum ar fi un proiect nou, modificări de soft sau imbunătățirea unui website.
După ce clarificăm serviciul dorit clientul va trimite un email cu un sumar al discuției in baza căruia va primi o estimare de timp și cost.
2. Detalii tehnice
a) Dacă este vorba despre un proiect nou avem nevoie din partea clientului să ne trimită cât mai multe detalii despre proiect pentru a putea face o estiamare corectă. Ex: opțiuni, fucționalități, design (in cazul website-urilor), automatizari, site-uri asemănătoare (în cazul website-urilor), exemple de funcționalitate, exemple de logo-uri, bannere sau culori, etc…
b) Dacă este vorba de modificarile ale unui soft/site actual clientul trebuie să ne ofere detalii despre platforma pe care se regăseste site-ul, versiunea, ce fel de funcționalități noi dorește să adauge sau să modifice.
c) Dacă se dorește prestarea de servicii de Web Design cum ar fi bannere pentru website, creare logo sau web design pentru campanii publicitare așteptăm idei si detalii legate de dimensiuni, culori, etc…
Toate proiectele se realizează pe serverele noastre iar la finalizarea acestora clientul este invitat să testeze noul proiect.
3. Estimare preț
In urma stabilirii detaliilor tehnice se face o estimare a numărului de ore necesare finalizării task-ului sau proiectului in funcție de complexitatea acestuia.
Estimările reprezintă in proporție de 95 – 98% costul final.
Se va trimite estimarea clientului impreună cu costul per ora de programare / design si data de finalizare a proiectului .
Dacă se aproba estimarea, clientul este rugat sa plătească un avans de 40-50% din valoarea proiectului ( in cazul proiectelor mici) sau mai multe rate de avans (mai mici proportinal) in cazul proiectelor mari ce se intind pe mai multe luni.
La inchiderea proiectului, inainte de urcarea in producție a acestuia se va plăti diferența de plată rămasă.
călătoria începe cu o înțelegere profundă a nevoilor și obiectivelor clientului. Acest lucru necesită ascultare activă, empatie și capacitatea de a pune întrebări pentru a descoperi punctele problematice și aspirațiile clientului.
comunicarea eficientă este piatra de temelie a colaborării. Dialogurile deschise și transparente, prin diverse canale de comunicare, asigură că toată lumea este pe aceeași pagină.
compania noastra își adapteaza produsele sau serviciile pentru a satisface nevoile și preferințele specifice ale clientului. Personalizarea este cheia pentru a oferi valoare și cladi încrederea.
încurajarea și acționarea în funcție de feedback este crucială. Ambele părți ar trebui să se simtă confortabil să-și împărtășească gândurile, preocupările și sugestiile pentru a îmbunătăți continuu colaborarea.
avem abilitatea de a ne adapta la circumstanțe în schimbare și la nevoile în schimbare ale clienților . Un parteneriat de succes este unul care poate pivota atunci când este necesar.
transparența în ceea ce privește costurile, valorile de performanță și alte informații relevante ajută la construirea încrederii. Clienții apreciază să știe unde se îndreaptă investițiile lor.
© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.
Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro