Analiza web, joacă un rol esențial în înțelegerea comportamentului utilizatorilor, optimizarea performanței și, în cele din urmă, atingerea obiectivelor online.
Obiectivele principale ale analizei site-ului includ îmbunătățirea satisfacției utilizatorilor, îmbunătățirea funcționalității și creșterea performanței generale.
Cu ajutorul analizei puteți observa dacă optimizările realizate pe site sunt relevante pentru utilizatori și cresc traficul. În cazul in care aveți efecte negative este necesarea intervenția unei echipe specializate pentru a avea un rezultat pozitiv.
Cu alte cuvinte, analiza magazinului online se referă la colectarea, raportarea și analiza datelor asociate cu site-ul tau web.
Analiza site-ului implică examinarea sistematică a diferitelor elemente care contribuie la performanța și eficacitatea unui site.
Este personalizată în funcție de fiecare website în parte și se realizează manual de catre un expert în domeniu si conține probleme identificate și sugestii de rezolvare pentru mai multe componente cheie ale site-ului cum ar fi: UX (User Experience / Experiența Utilizatorului), Design, Mobile Responsive, Performanîa, Server, diverse erori/greșeli și sugestii pentru îmbunatățiri diverse.
Datele pe care le analizăm includ:
La finalizarea analizei web a magazinului online vei primi un raport în format PDF, ce include cele mai bune recomandări despre pașii ce trebui urmați în continuare.
© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.
Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro