Dacă ai nevoie de asistență tehnică, mentenanță periodică sau modificari pentru magazinul tău OpenCart nu ezita să ne contactezi.
Echipa noastră este pregătită să-ți ofere suport tehnic specializat prin intermediul aplicației de tichete prin email și să-ți ofere cele mai bune soluții pentru problemele tale.
Fie că nu reușești setarea inițială a magazinului sau să configurezi diverse module, noi suntem aici sa iți oferim o rezolvare rapidă pentru cerințele solicitate.
Cănd ai nevoie de acest serviciu?
Ce oferă acest serviciu:
Ce NU oferă acest serviciu:
pentru magazinele online pe platforma Opencart
BASIC
3 Ore / Lună
STANDARD
5 Ore / Lună
EXPERT
8 Ore / Lună
Plata abonamentelor se va face lunar la începutul fiecărei luni.
Suportul se face strict prin email, excepții fiind cazurile in care prestatorul consideră că este nevoie de o discuție telefonică în prealabil.
Timpul de răspuns este cuprins in 1 și 24 ore lucratoare insă în anumite situații acesta se poate decala pâna la 5 zile lucratoare.
Acest pachet de servicii este valabil pentru un singur domeniu web!
© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.
Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro