Servicii mentenanță magazin online

Dacă ai nevoie de asistență tehnică, mentenanță periodică sau modificari pentru magazinul tău OpenCart nu ezita să ne contactezi.
Echipa noastră este pregătită să-ți ofere suport tehnic specializat prin intermediul aplicației de tichete prin email și să-ți ofere cele mai bune soluții pentru problemele tale.
Fie că nu reușești setarea inițială a magazinului sau să configurezi diverse module, noi suntem aici sa iți oferim o rezolvare rapidă pentru cerințele solicitate.

Cănd ai nevoie de acest serviciu?

  • atunci când dorești să aduci modificari magazinului tău online dar nu ai timp să studiezi manualele și tutorialele
  • când nu vrei sa-ți bati capul cu dileme tehnice
  • când ai instalat module noi sau cănd ai activat funcționalitați și nu te descurci cu setarea lor
  • atunci cănd dorești să faci update-uri la ultimele versiuni ale modulelor instalate
  • când siteul tău nu mai functionează
  • când vrei să dezvolți funcționalități noi

Ce oferă acest serviciu:

  • configurări ale modulelor Opencart
  • consultanță referitoare la serviciile și funcționalitățile magazinului online
  • soluționarea problemelor de funcționalitate a tuturor softurilor instalate acolo unde codul sursă este deschis
  • intervenții asupra codului sursă și/sau modificarea acestuia
  • modificarea funcționalităților standard ale softurilor achiziționate sau dezvoltarea de noi funcționalități în limita optiunilor incluse în abonament
  • suport tehnic oferit prin email în limita numărului de ore al abonamentului alocat
  • rezolvarea problemelor cauzate de instalarea incorectă a unor module

Ce NU oferă acest serviciu:

  • evaluarea sau furnizarea de hardware sau software nou
  • rezolvarea problemelor cauzate de limitarile impuse de serviciul de găzduire
  • orice alt serviciu care nu are legatură cu asistența tehnică software

Abonament Mentenanță / Asistență Tehnică

pentru magazinele online pe platforma Opencart

BASIC

3 Ore / Lună

  • Suport pe E-mail
  • Intervenție în maxim 24 h
  • Remediere și asistență pentru erori
  • Instalare module și configurare
  • -
  • Orele depășite se plătesc suplimentar
  • Preț abonament per site
Contract 12 luni Cere Ofertă

STANDARD

5 Ore / Lună

  • Suport pe E-mail
  • Intervenție în maxim 12 h
  • Remediere și asistență pentru erori
  • Instalare module și configurare
  • Servicii dezvoltare soft
  • Orele depășite se plătesc suplimentar
  • Preț abonament per site
Contract 12 luni Cere Ofertă

EXPERT

8 Ore / Lună

  • Suport pe E-mail
  • Intervenție în maxim 8 h
  • Remediere și asistență pentru erori
  • Instalare module și configurare
  • Servicii dezvoltare soft la cererea clientului
  • Orele depășite se plătesc suplimentar
  • Preț abonament per site
Contract 12 luni Cere ofertă

Plata abonamentelor se va face lunar la începutul fiecărei luni.

Suportul se face strict prin email, excepții fiind cazurile in care prestatorul consideră că este nevoie de o discuție telefonică în prealabil.

Timpul de răspuns este cuprins in 1 și 24 ore lucratoare insă în anumite situații acesta se poate decala pâna la 5 zile lucratoare.
Acest pachet de servicii este valabil pentru un singur domeniu web!

© Drepturi de autor 2022. Toate drepturile rezervate.

Adresa: Str. George Ranetti, nr. 15, Bucuresti Telefon: (+40) 787 584 665
Email: suport(O)awebdesign.ro

+4.0787.584.665